1. CONTUL MEU
Care sunt avantajele crearii unui cont?
Crearea unui cont in www.depozitunelte.ro permite trimiterea comenzilor cat si abonarea la newsletter, ce informeaza asupra noutatilor si promotiilor prezente pe site-ul www.depozitunelte.ro.
Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta a datelor inregistrate, istoric comenzi, produse favorite, istoric retururi.
2. PRODUSE
Pretul produselor
Preturile prezentate includ TVA (19%), preturi care pot fi supuse diverselor reduceri sau promotii. Pretul este cel valabil la momentul emiterii comenzii si acesta nu include si cheltuielile de livrare.
MARAL GENERAL EXPRESS isi rezerva dreptul de a modifica preturile produselor prezentate fara o notificare prealabila adresata clientului. Pretul final inclusiv costurile de transport vor fi confirmate telefonic de catre unul din operatorii nostrii, iar dupa primirea acceptului dvs. de trimitere a comenzii, acesta nu mai poate fi modificat ulterior (STII DINAINTE CAT PLATESTI – FARA COSTURI SI COMISIOANE ASCUNSE).
Pot schimba un produs primit printr-o comanda online in magazinul MARAL GENERAL EXPRESS?
Produsul poate fi inlocuit in magazinul online ( depozitunelte.ro), printr-o notificare pe adresa de e-mail contact@depozitunelte.ro pentru a incepe procedura de retur si inlocuire.
3. COMANDA
Cum plasez comanda?
Produsele dorite vor fi selectate in urma vizualizarii paginii de detaliu corespondenta fiecaruia. Dupa alegerea marimii si a culorii dorite, produsul poate fi adaugat in cos prin apasarea butonului “Adauga in cos”.
Dupa adaugarea tuturor produselor dorite in cosul de cumparaturi, apasa butonul “Finalizare comanda”.
Produsele din cosul de cumparaturi si pretul final pot fi vizualizate in partea de sus a paginii (https://depozitunelte.ro/checkout/cart). Abia dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului pentru "Termeni si conditii", comanda este trimisa la noi prin apasarea butonului ”Trimite comanda”.
Daca ai ales sa faci plata cu cardul, este necesar sa furnizezi datele solicitate de procesatorul de plati electronice prin card bancar plationline agreat de MARAL GENERAL EXPRESS, care opereaza ca portal securizat de plati.
Cum se foloseste un cupon de reducere?
In partea de sus a paginii "Cos cumparaturi" (https://depozitunelte.ro/checkout/cart) gasesti rubrica "Ai un cod de reducere?" in care trebuie sa tastezi codul cuponului de reducere.
Reducerea se aplica automat dupa adaugarea codului corect si apasarea butonului "APLICA REDUCEREA". Apoi finalizeaza comanda apasand butonul “Trimite comanda”.
Pot modifica comanda trimisa?
O comanda plasata nu suporta modificari precum adaugarea articolelelor noi sau schimbarea produselor. Pentru adaugarea unor produse noi te rugam sa plasezi o noua comanda ( sau sa ne contactezi telefonic pentru a adauga noi produse in comanda deja plasata).
Daca comanda a fost plasata, poti modifica datele personale in primele 2 ore de la plasare, printr-o solicitare scrisa la adresa de e-mail contact@depozitunelte.ro
Anularea comenzii
Exista posibilitatea anularii comenzii prin solicitare scrisa la adresa de e-mail comenzi@MARAL GENERAL EXPRESS.ro, in primele 2 ore de la plasarea comenzii. In cazul anularii comenzii dupa ce aceasta a fost livrata, costurile de transport vor fi retinute din plata facuta initial.
Plata comenzii
Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:
1. Plata numerar la livrarea coletului (ramburs), prin achitarea sumei datorate catre reprezentatul firmei de curierat.
2. Plata online prin card. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Aceste tranzactii sunt efectuate in conditii de siguranta deplina, in parteneriat cu operatorul Plati.online. Mai multe detalii despre acest serviciu, puteti gasi pe https://plati.online/
3. Plata prin transfer bancar. Poti plati prin ordin de plata sau transfer bancar (internet banking) in contul RO51BACX0000002114137000 deschis la Unicredit Bank. Specificati la detalii plata numarul comenzii dvs, pe care o gasiti in e-mail-ul de confirmare a inregistrarii comenzii.
4. LIVRARE
Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?
Livrarea produselor MARAL GENERAL EXPRESS se face prin firma de curierat rapid GLS COURIER / FAN COURIER / SAMEDAY COURIER. Livrarea comenzii va avea loc la adresa specificata in comanda trimisa.
La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii, a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, te rugam sa anunti de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa contact@depozitunelte.ro
Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul MARAL GENERAL EXPRESS .
In cat timp ajunge comanda?
Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii in termen de 1 - 4 zile lucratoare de la data primirii comenzii.
In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard.
Livrarea comenzii se face pe baza adresei comunicate in comanda curierat rapid.
Sambata, duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.
Echipa MARAL GENERAL EXPRESS iti sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor, la adresa de e-mail contact@depozitunelte.ro. Inainte de a reclama intarzieri, te rugam sa verifici mai intai daca nu ai primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, te rugam sa contactezi firma de curierat pentru o noua livrare.
Nu in ultimul rand, te rugam sa verifici daca s-a emis un comunicat oficial pe site sau pe pagina Facebook depozitunelte.ro, care sa vizeze intarzieri de livrare.
Care este costul transportului?
Ce fac daca am primit un produs defect?
Te rugam sa ne contactezi la contact@depozitunelte.ro in termen de 12 de ore de la livrarea coletului, mentionand comanda si codul produsului defect.
In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, iti vom inlocui produsul sau iti vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.
Ce fac daca am primit un produs ale caror caracteristici nu corespund cu cele ale produsului comandat?
Te rugam sa ne contactezi prin e-mail la adresa contact@depozitunelte.ro intr-un termen de 12 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema.
In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, iti vom inlocui produsul sau iti vom returna banii, iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.
5. RETUR SI SCHIMB DE PRODUS
In cat timp pot returna un produs?
Poti returna sau inlocui produsele comandate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Produsul returnat trebuie sa fie in starea in care a fost primit, fara a fi deteriorat sau utilizat, insotit de etichetele originale MARAL GENERAL EXPRESS si factura in original sau copie, pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.
Cum fac un retur?
Este foarte usor! Ai la dispozitie 2 modalitati de retur:
I. Prin completarea unei cereri de retur pe care o poti descarca din subsolul paginii din FORMULARUL DE RETUR.
Selecteaza optiunea "FORMULARUL DE RETUR " si vei fi redirectionat catre formularul de retur.
Completeaza formularul de retur cu atentie. In cazul deschiderii unei cereri de returnare a contravalorii te rugam sa completezi codul IBAN, banca si numele proprietarului de cont in campul "CONT IBAN".
II. Prin completarea FORMULARULUI DE RETUR si adaugarea acestuia in coletul cu produsul returnat.
In cazul in care nu dispui de o imprimanta, salveaza formularul de retur pe calculator, completeaza campurile necesare, salveaza apoi formularul completat si expediaza-l la adresa contact@depozitunelte.ro.
Trimiterea formularului de retur pe e-mail se face inaintea trimiterii coletului cu produsul returnat.
Pasii de retur sunt urmatorii:
1) In cazul schimburilor de produs, este necesar sa plasezi o noua comanda pe site-ul depozitunelte.ro pentru produsul dorit, sa completezi in rubrica observatii: "Schimb produs" si sa alegi plata ramburs, apoi treci la pasul 2; pentru retur mergi direct la pasul 2.
2) Completeaza formularul de retur.
3) Ambaleaza produsul/produsele in conditii cat mai apropiate de cele in care l-ai / le-ai primit si adauga in colet formularul completat anterior. (Formularul de retur se poate trimite completat si prin e-mail, la adresa contact@depozitunelte.ro).
4) A. Returneaza produsele GRATUIT, in magazinul depozitunete.ro
Banii vor fi returnati in 72H lucratoare de la procesarea returului, in contul IBAN indicat.
B. Apeleaza FAN COURIER la numarul de telefon 021.9336 (* apel normal, fără suprataxă)) valabil pentru toata tara pentru a face cererea de ridicare a returului.
Alege serviciul STANDARD, cu PLATA TRANSPORTULUI pe contarct LA DESTINATAR ( MARAL GENERAL EXPRESS).
Trimite coletul la adresa: Intarea Pinului; Nr. 30; Sector 6 Bucuresti .
ATENTIE !!! Daca optezi pentru orice alt serviciu de curierat taxat suplimentar, ne rezervam dreptul de a-ti factura suma respectiva sau de a refuza coletul.
5) Preda coletul curierului FAN COURIER si pastreaza chitanta AWB pana la finalizarea returului.
6) In maxim 72H lucratoare de la procesarea returului vei primi contravaloarea produselor in contul IBAN indicat in formularul de retur.
ATENTIE !!! In cazul schimburilor de produs, expedierea produsului dorit se face doar dupa primirea coletului cu produsul returnat. Expedierea produselor solicitate se face in maxim 5 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea acestora.
Tariful pentru retur este de 30 lei, suma ce va fi scazuta din suma rambursata in contul IBAN. Tariful de 30 lei este valabil doar pentru expeditiile cu plata la DESTINATAR (MARAL GENERAL EXPRESS).
Tariful pentru schimbul de produs este de 35 lei in cazul in care valoarea produsului inlocuit este mai mica de 500 Lei. Daca produsul dorit la schimb are o valoare mai mare de 500 Lei, tariful pentru schimb de produs este de 60 Lei.
ATENTIE !!! In cazul in care taxa de transport se achita de catre EXPEDITOR, aceasta nu va fi rambursata!
Conditii de retur:
- Asigura-te ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de uzura mecanica sau lovituri, trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de factura de vanzare.
Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.
- Completeaza formularul de retur si pune-l in cutie alaturi de factura si produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
- Impacheteaza produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, te rugam sa le ambalezi intr-un mod asemanator, pentru a te asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.
La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.
Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat rapid.
Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil printr-un email la adresa contact@depozitunelte.ro, pentru a remedia aceasta neplacere.