Magazinul online prezent pe site-ul depozitunelte.ro este proprietatea MARAL GENERAL EXPRESS SRL înregistrată la registrul comerţului avand Codul Unic de Inregistrare RO38632810 şi J40/20894/2017, cu sediul la adresa Bulevardul Uverturii; Nr. 75; Bloc M8; Scara 2; Etaj 2; Apartament 28.
1. Declinarea responsabilităţii
MARAL GENERAL EXPRESS SRL prin site-ul depozitunelte.ro nu îşi asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia Societăţii de către reprezentanţii fiecărei marci. Eforturi mari s-au depus pentru a minimaliza toate greşelile care pot apărea din editarea electronica sau manuală a informaţiilor prezentate. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor sau a design-ului fără notificare prealabilă de către producători.
MARAL GENERAL EXPRESS SRL nu poate garanta şi nu işi poate asuma raspunderea că informaţiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neîntrerupte şi fără erori. Vă rugam să verificati corectitudinea specificaţiilor pe site-ul producătorului produsului dorit.
Valoarea maximă a obligaţiilor firmei faţă de orice client în cazul nelivrării sau livrării necorespunzatoare este valoarea sumelor încasate de firma de la clientul respectiv.
2. Garanţiile produselor
Produsele cumpărate prin intermediul site-ului depozitunelte.ro beneficiează de garanţia obişnuită a fiecărui produs în parte. Astfel, fiecare produs va fi însoţit de certificatul de garanţie.
Pierderea certificatului de garanţie sau a facturii duce la pierderea garanţiei. Ştergerea seriei (serial number S/N) parţială sau totală de pe produse duce la pierderea garanţiei.
3. Frauda
ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONŢINUTUL SITE-ULUI DEPOZITUNELTE.RO SAU DE A AFECTA PERFORMANŢELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL DEPOZITUNELTE.RO VA FI CONSIDERAT O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A SITE-ULUI DEPOZITUNELTE.RO ŞI VA PUNE ÎN MIŞCARE CERCETAREA PENALĂ IMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) ÎNCERCAT ACEST FAPT.
4. Litigii
Orice litigiu apărut între Clienţi şi Firma va fi rezolvat prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reuşit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenţa revine instanţelor de judecată competente din România.
5. Date personale
Informaţiile utilizatorilor site-ului depozitunelte.ro vor putea fi folosite numai pentru comunicări comerciale cu MARAL GENERAL EXPRESS SRL sau cu partenerii acestuia.
Orice date specifice privitoare la situaţia şi starea produselor se pot obţine contâctandu-ne online sau prin email / telefon, la coordonatele cuprinse în prezentul site.
6. Disponibilitatea şi preţul produselor
Ofertele şi produsele prezentate pe site-ul depozitunelte.ro sunt disponibile în limita stocului.
Ofertele şi preţurile sunt valabile maxim 12 ore. Preţurile produselor prezentate pe depozitunelte.ro pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.
MARAL GENERAL EXPRESS SRL poate solicita clienţilor diferite sume cu titlu de avans în cazul produselor ce nu se află în stocul companiei (status site: Out of stock). În situaţia în care clientul refuză achiziţia produsului la livrarea acestuia va pierde suma achitată.
Voucherele si alte modalitati de fidelizare nu sunt transferabile si nu pot fi cumulate.
7. Returnarea produselor
Consumatorul poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situaţii:
* Produsul nu este conform cu specificaţiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedeşte a nu fi conform cu specificaţiile din oferta noastră, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mica, veţi primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor.
* Produse ce au fost livrate greşit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepţia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, veţi primi o rambursare parţială pâna la valoarea produsului înlocuitor.
* Renunţarea la cumpărare
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv. În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferenţa de preţ, dacă produsul este mai scump. În situatia în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferenţa de preţ nu se va returna. MARAL GENERAL EXPRESS SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumpărat iniţial. Rambursarea contravalorii produsului ori, după caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la prima dovada a returului (dovada expedierii produsului sau primirea cererii de retragere din contract).
Cererea de returnare trebuie să cuprindă datele de identificare ale produsului şi ale persoanei care l-a achizitionat. Pe lângă cerere, dosarul trebuie să conţină factura în original, certificatul de garanţie în original cât şi copie după buletinul persoanei pe care a fost facută factura.
Returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiţii:
* Produsele nu trebuie să prezinte urme de uzură;
* Starea aparatelor şi produselor achiziţionate trebuie să fie la fel ca la achiziţionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie menţinute intacte. În cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (până şi numai o singură dată) nu mai permite returnarea lor. În cazul produselor pentru care la livrare se efectuează proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defecţiuni datorate utilizării neadecvate.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, MARAL GENERAL EXPRESS SRL. are dreptul de solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, de a reexpedia produsul.
Aceste dispoziţii se aplica conf. OUG 34/2014, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă.
În cazul returnării/înlocuirii a produselor ca urmare a renunţării la cumparare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către vânzător.
În cazul în care pentru produs este emis un certificat de garanţie şi se constată neconformitatea în perioada de garanţie, se va dispune masură reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 şi a altor dispoziţii legale în vigoare.
NOTĂ: În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare, în ambalajul şi cutia originală, cu etichetele intacte şi împreună cu toate documentele care l-au însoţit (factura, certificate de garantie etc.).
Procedura de returnare
În cazul în care doriți să returnați un produs, vă rugăm să urmati următorii pași:
1.Este obligatoriu să trimiteți produsul, împreună cu cutia originală a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite, certificatul de garanție și o copie a facturii. Toate acestea trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia produsului.
2.Dupa ce ați efectuat acești pasi vă rugăm să expediați produsul, printr-un curier rapid agreat (GLS CURIER) la adresa Intarea Pinului Nr. 30; precizând pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere.
Imediat ce produsul va ajunge în posesia reprezentanților depozitunelte veți fi contactat pentru confimarea și finalizarea procedurii de returnare. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de către vânzător.
8. Livrarea produselor
Livrarea produselor se poate face într-un interval minim de 1 zi lucratoare, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de livrare, stocuri, preţuri ) şi/sau din momentul în care a fost facută plata - în caz de plată anticipată (Ordin de plată, etc.).
Toate produsele sunt însotite de certificat de garanţie. Factura fiscală se va emite pe suport de hartie.
9. Modalităţi de plată
Plata comenzii se face in mai multe moduri:
-Numerar / Ramburs(se achita la curier)
- Prin card bancar
- Pe baza de factura proforma cuordin de plata.
În momentul efectuării unei comenzi on line, Clientul declară că a luat cunoştinţă şi este întru totul de acord cu cele menţionate mai sus.
MARAL GENERAL EXPRESS SRL
10. Informatii despre drepturile de autor de proprietate intelectuala
Toate materialele (text si imagini) de pe site-ul www.depozitunelte.ro sunt drepturi de autor de proprietate intelectuală.
Toate drepturile de utilizare sunt deținute și controlate de către MARAL GENERAL EXPRESS SRL
Pentru orice incalcare a drepturilor de autor va rugam sa ne scrieti pe: contact@depozitunelte.ro.
11. Conciliere
Daca intampinati probleme cu o comanda, care nu pot fi rezolvate prin telefon sau email cu operatorii nostri, va rugam sa luati legatura cu Specialistul nostru in Marketing pentru o conciliere interna gratuita, la adresa de email: comenzi@depozitunelte.ro sau la numarul de telefon: 0756763660